Pozycjonowanie stron WWW - Oferta Mikołów 2022

Zostań #1 w Google

W dzisiejszych czasach, jeśli Twoja firma nie jest widoczna w sieci to tak, jakby w ogóle nie istniała. Potencjalni klienci będą trafiać do konkurencji natomiast Twoje wyniki sprzedażowe, cóż... Raczej nie będą wysokich lotów.

Idealnym rozwiązaniem w tej sytuacji jest skuteczne pozycjonowanie stron WWW. Poprzez działania SEO zwiększymy widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google, dzięki czemu dotrzesz do szerokiego grona nowych odbiorców.

- Efektowne - pozycjonowanie - stron - WWW -
Pozycjonowanie stron WWW Mikołów
Definicja

Czym jest pozycjonowanie stron WWW?

Jeśli pierwszy raz spotykasz się z tym pojęciem, już śpieszymy z wyjaśnieniami. Pozycjonowanie stron WWW (w Polsce znane również jako SEO) to szereg zaawansowanych działań mających na celu wybicie danej strony internetowej na najwyższe możliwe pozycje wyników wyszukiwarki po wpisaniu do niej wybranych fraz kluczowych. W tym przypadku frazy kluczowe to wyrażenia, które precyzyjnie określają oferowane przez Ciebie usługi bądź produkty.

Działania przeprowadzane w ramach procesu pozycjonowania strony dzielimy z kolei na dwie kategorie: on-site, czyli optymalizacja kodu i treści na stronie oraz off-site, zbiór czynności wykonywanych poza nią, takie jak link building, wizytówka w Google Maps czy promocja w mediach społecznościowych.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Oferta

4 typy kampanii SEO, jeden krok do sukcesu

Decydując się na pozycjonowanie strony WWW, określ na początku, w jakiej skali chcesz promować swój biznes. Na podstawie tej informacji wybierzemy jedną z 4 oferowanych przez nas kampanii SEO, a następnie przygotujemy optymalną dla Twojego budżetu i wymagań strategię.

Standardowy, najczęściej wybierany przez naszych Klientów wariant. Pozycjonowanie ogólnopolskie w połączeniu z najlepszymi metodami white hat SEO pozwoli Ci dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców, znajdujących się na terenie całego kraju.

Jeśli prowadzisz małe przedsiębiorstwo lub sklep stacjonarny gdzieś na terenie swojego miasta bądź województwa, to pozycjonowanie lokalne jest właśnie dla Ciebie. W porównaniu do ogólnopolskiej formy promocji w wyszukiwarce pozycjonowanie regionalne jest o wiele tańszym rozwiązaniem. Niewątpliwym plusem jest również czasochłonność całego procesu, który trwa nawet do 50% krócej niż pozycjonowanie krajowe.

SEO lokalne opiera się przede wszystkim na założeniu wizytówki w mapach Google (Moja firma), link buildingu, a także przygotowaniu treści i tytułów podstron wzbogaconych o słowa kluczowe powiązane z geolokalizacją. W naszym przypadku jest to na przykład „Pozycjonowanie Mikołów”.

Świetna opcja dla sklepów internetowych oraz obszernych platform e-commerce. Pozycjonowanie long tail tzw. Szerokie polega na tworzeniu sprecyzowanych fraz kluczowych o niskim stopniu konkurencyjności, tak aby odpowiadały one na konkretne zapytania potencjalnego klienta.

Frazy długiego ogona to wyrażenia składające się z minimum 3 słów, dokładnie opisujące dany produkt bądź usługę. Przykładem takiej frazy mogą być „Czerwone buty do biegania”. W rezultacie użytkownicy poszukujący obuwia właśnie z tej kategorii będą mogli błyskawicznie trafić do Twojego sklepu z naturalnych wyników wyszukiwania, a następnie dokonać upragnionego zakupu.

Najlepszy wariant dla firm i korporacji, które działają także poza granicami naszego kraju (np. logistyka oraz przemysł). Nie będziemy ukrywać, że zagraniczne pozycjonowanie strony internetowej wymaga większych nakładów finansowych oraz bardziej rozległych działań SEO, aczkolwiek umożliwia jednocześnie dotarcie do setek tysięcy, a nawet milionów nowych kontrahentów.

- Efektowne - pozycjonowanie - stron - WWW -
Pozycjonowanie stron cennik
Cennik

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google?

Koszt pozycjonowania strony www w wyszukiwarce Google zależny jest od wielu czynników. Główne z nich to skala wykonywanych przez nas działań oraz wielkość Twojej konkurencji. Zwykle cena oscyluje w przedziale od 500 do 3000 zł brutto miesięcznie.

Z kolei ceny minimalne dla oferowanych przez nas wariantów SEO przedstawiają się następująco:

  • Pozycjonowanie ogólnokrajowe - od 800 zł
  • Lokalne - od 300 zł
  • E-commerce - od 1000 zł
  • Pozycjonowanie szerokie - od 1000 zł
  • Zagraniczne - od 1800 zł
Pozycjonujemy bezpiecznie

Tylko White Hat SEO!

W ciągu ostatnich kilku lat ukształtowały się dwa główne kierunki mówiące o jakości stosowanych praktyk pozycjonerskich. Pierwszy z nich to black hat SEO (BHS), czyli nieuczciwe, sprzeczne z wytycznymi wyszukiwarek techniki pozycjonowania. I drugi, white hat SEO (WHS), w pełni bezpieczny oraz przyjazny dla algorytmów Google zbiór metod windujących.

Zaletą BHS jest osiąganie imponujących rezultatów w bardzo krótkim czasie, aczkolwiek kary nakładane za tego typu działania przez giganta z Mountain View, mogące zakończyć się całkowitym usunięciem strony z indeksu, nie są tego warte.

W trosce o dobro witryn oraz prawidłowy rozwój firm naszych Klientów, swoje działania opieramy tylko i wyłącznie na modelu white hat SEO. Dzięki temu wypracowane przez nas rezultaty są zawsze stabilne i długofalowe.

White Hat SEO
FAQ

Pozycjonowanie stron WWW - Najczęstsze pytania

Na to pytanie nie mamy jednoznacznej odpowiedzi. Czasochłonność procesu windowania Twojej strony na topowe pozycje wyszukiwarki zależna jest od wielu czynników. Najistotniejsze z nich to liczba konkurencyjnych firm, aktualne trendy na wybrane słowa kluczowe czy chociażby wartość przeznaczonych na marketing w Google środków.

Zwykle pozycjonowanie strony WWW na frazy mało popularne trwa około 4 miesięcy, średnio popularne około 9, z kolei na frazy o wysokim stopniu konkurencyjności to okres nawet 10-20 miesięcy.

Oczywiście uzyskanie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania to nie wszystko. SEO to proces stały, dlatego zakończenie lub tymczasowe wstrzymanie rankowania może się wiązać ze spadkiem bądź utratą wypracowanych pozycji w późniejszym czasie.

Pierwsze efekty naszych działań pojawiają się zazwyczaj już po kilkunastu dniach od momentu wdrożenia pierwszej optymalizacji. Przykładowo szybsze działanie serwisu, nowe metadane podstron czy wizytówka w mapach Google.

Z kolei pierwsze, konkretne wzrosty ruchu organicznego na stronie, w zależności od typu wybranej kampanii SEO oraz ilości słów kluczowych, to kwestia kilku do kilkunastu tygodni od dnia rozpoczęcia prac.

Ilość słów kluczowych jest nieograniczona. W zależności od potrzeb i skali działalności Twojej firmy możesz się pozycjonować na 10, 50, a nawet 500 fraz. Pamiętaj jednak, że im więcej wyrażeń wybierzesz, tym dłuższa i bardziej kosztowna będzie Twoja kampania SEO.

Im szybciej, tym lepiej. Pierwszą optymalizację SEO najlepiej wdrożyć już na etapie projektowania strony www. W rezultacie, od samego początku będzie prawidłowo skonfigurowana i przystosowana pod dalsze działania pozycjonujące zgodnie z bieżącymi wymaganiami wyszukiwarki Google.

Tak, jako firma pozycjonująca strony internetowe wykonujemy również kompleksowe audyty SEO. Do wyboru oferujemy pakiet standardowy, zawierający wszystkie istotne informacje na temat stanu technicznego strony oraz pakiet rozszerzony, wzbogacony o dogłębną analizę konkurencji i wskazania zmian.

Audyt to jedna z pierwszych czynności, od których rozpoczynamy pozycjonowanie 🧐. Bez rzeczowej analizy witryny Klienta ciężko byłoby przygotować jakikolwiek sensowny plan działania. Więcej informacji znajdziesz na stronie audyt SEO.

W przeciwieństwie do większości agencji SEO nie wiążemy naszych klientów umowami na długie lata. Stosujemy umowy na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Pozycjonowanie strony www to proces stały, z którego możesz zrezygnować w każdej chwili.

Oczywiście! Co więcej, niezależnie od wybranej formy pozycjonowania, założenie wizytówki w mapach Google masz zawsze w cenie. Jeśli posiadasz już profil w panelu Moja Firma, zajmiemy się dodatkowo jego optymalizacją.

Wizytówka Google jest niezwykle ważną częścią pozycjonowania. Użytkownicy wirtualnych map stanowią minimum 30% potencjalnych klientów, dlatego pominięcie promocji lokalnej, nawet w przypadku pozycjonowania ogólnokrajowego byłoby, delikatnie mówiąc, strzałem w kolano.

Optymalizacja strony internetowej to trwały i skomplikowany proces, który wiążę się z wykonaniem minimum kilkunastu mniej lub bardziej skomplikowanych czynności. Zobacz w uproszczeniu, jak robi to nasza agencja SEO.

Przebieg procesu SEO w naszej agencji:

  1. Rozmowa – Po pierwsze rozmowa. Dogłębne poznanie Twoich potrzeb to gwarantowany sukcesu przyszłej kampanii SEO. Dlatego nie marnujemy cennego czasu i z przyjemnością wsłuchujemy się w szczegóły. Przetwarzamy wszystkie kluczowe informacje odnośnie specyfikacji Twojej firmy, jej celów biznesowych, budżetu oraz profilu docelowej grupy odbiorców. Na podstawie tych danych przygotowujemy najlepszą możliwą ofertę. Po akceptacji warunków przechodzimy do realizacji.
  2. Analiza konkurencji i słów kluczowych – W celu przygotowania optymalnej strategii pozycjonowania zawsze dokonujemy szczegółowej analizy konkurencji. Sprawdzamy zasięgi, pozycję na rynku i niewykorzystane zasoby, które mogą nam pomóc zdominować oponentów. Następnie dobieramy odpowiednie słowa kluczowe o najlepszym stosunku skuteczności do konkurencyjności, związanych bezpośrednio z Twoją działalnością.
  3. Audyt strony internetowej – Zobaczmy, co my tutaj mamy… Na tym etapie badamy Twoją witrynę od strony technicznej, sprawdzając poziom jej przystosowania do najnowszych zaleceń Google. Sporządzamy listę wszystkich błędów, niedociągnięć i braków mających negatywny wpływ na pozycjonowanie. Szukamy potencjalnych ulepszeń oraz alternatywnych rozwiązań w celu uzyskania możliwie najlepszych efektów.
  4. Opracowanie harmonogramu działań – Poznaliśmy konkurencję, wybraliśmy optymalne słowa kluczowe. Wiemy, które elementy w obrębie Twojej strony internetowej, jak i poza nią wymagają naszej ingerencji. Czas na przygotowanie wydajnego planu działania na najbliższe tygodnie.
  5. Przygotowanie treści na stronę – W oparciu o wybrane frazy kluczowe tworzymy treści pozycjonujące o wysokiej wartości merytorycznej. Warto podkreślić, że Google uwielbia, gdy na stronach znajdują się zdjęcia, wykresy oraz inne nawiązujące do danego tematu grafiki. Dlatego w przypadku ich braku lub znikomej ilości także je projektujemy.
  6. Optymalizacja SEO + publikacja contentu – Wcielamy wcześniej opracowany plan w życie. Naprawiamy błędy na stronie, optymalizujemy kod, prędkość wczytywania się podstron oraz publikujemy sporządzone odpowiednio treści.
  7. Działania off-site – Gdy aspekt techniczny strony mamy już za sobą, uruchamiamy kolejne kanały marketingowe generujące wartościowych ruch. W pierwszej kolejności zakładamy wizytówkę w panelu Google Moja Firma, a następnie, w zależności od obranej strategii, publikujemy wpisy w mediach społecznościowych, tworzymy artykuły na bloga itd.
  8. Link building – Ostatni, a zarazem jeden z kluczowych elementów układanki. Link building to solidny fundament dla całej kampanii SEO. To właśnie linkowanie (Wewnętrzne, jak i zewnętrzne) odpowiedzialne jest w dużej mierze za osiągnięcie oraz utrzymanie wysokich pozycji w rankingu Google dla wybranych słów kluczowych. W związku z tym dokładamy wszelkich starań, aby pozyskiwane przez nas linki odsyłające do Twojej witryny były jak najlepszej jakości.
  9. Monitorowanie i raportowanie efektów – Trzymamy rękę na pulsie. Stale obserwujemy zachodzące zmiany algorytmów Google, błyskawicznie wprowadzając wszystkie niezbędne poprawki. Pod koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas przejrzysty raport zawierający szczegółowe informacje na temat przeprowadzonych przez nas działań, wdrożonych rozwiązań, postępu pozycjonowania czy wydatkowania przeznaczonych na ten cel środków.

    Oczywiście należy pamiętać, że pozycjonowanie strony internetowej to proces stały, dlatego niektóre czynności takie jak na przykład link building bądź regularna publikacja świeżych treści na stronie nie powinny ulec zaprzestaniu.

Tak, wszystkie serwisy internetowe powinny być pozycjonowane, a w szczególności te, które odpowiadają za promocję oraz rozwój firmy w sieci. SEO jest bowiem kluczowym elementem każdej strategii marketingowej, dlatego niezależnie czy prowadzisz duży sklep internetowy z tysiącami produktów, czy sponsorowanego bloga o tematyce samochodowej, pozycjonowanie to Twój obowiązek.

  • Witryny firmowe – Sam projekt witryny internetowej nie wystarczy. Aby Twoja strona z powodzeniem realizowała wszystkie założone cele biznesowe marki, musisz przede wszystkim zadbać o jej widoczność w sieci. Oferujemy pozycjonowanie stron firmowych zgodnie z najnowszymi wymaganiami algorytmów Google, dzięki czemu wypracowane przez nas wyniki są zawsze owocne i długofalowe.
  • Wizytówki – Już nieraz spotkaliśmy się z osobami, które uparcie twierdziły, że stron typu One page (potocznie zwanych wizytówek) nie da się zbytnio wypozycjonować. Jak się już zapewne domyślasz, stwierdzenie to jest totalną bzdurą. Owszem, pozycjonowanie tego typu witryn jest zwykle bardziej czasochłonnym procesem niż windowanie tradycyjnych stron firmowych, aczkolwiek szczyt wyników Google nadal jest w zasięgu ręki. Wykorzystując własne doświadczenie oraz profesjonalne narzędzia SEO sprawimy, że Twoja wizytówka osiągnie minimum top 5 wyników organicznych.
  • Sklepy internetowe – Nowoczesny design sklepu, szeroka gama produktów, a wyniki sprzedażowe nawet nie drgnęły? Niestety firmy projektujące sklepy internetowe bardzo często zapominają bądź po prostu nie potrafią wykonać nawet podstawowej optymalizacji SEO.

    W rezultacie niejedna dobrze zapowiadająca się platforma sprzedażowa marnuje swój potencjał, dryfując w otchłani errorów i ostatnich stron wyników. Dzięki znajomości najpopularniejszych rozwiązań z branży e-commerce wzniesiemy Twój sklep na wyżyny sprzedaży. Pozyskamy nowych klientów, wypromujemy oferowane przez Ciebie produkty w wyszukiwarce oraz pozostałych kanałach marketingowych. To nasza specjalność!
  • Landing page – Strony docelowe mimo krótkiego czasu funkcjonowania w sieci również wymagają optymalizacji. Każdy zainteresowany danym produktem, konkursem lub pozostałą zawartością Twojego serwisu użytkownik powinien bez najmniejszych przeszkód odnaleźć go w wyszukiwarce. Jeśli udało Ci się przygotować intuicyjny i przyjemny dla oka projekt strony reklamowej, a mimo to statystyki odwiedzin nadal nie są zbyt imponujące, warto rozważyć usługę SEO. Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, jak możemy Ci pomóc.